68. Den irakiska Stargaten
- Mia Hultgren
- 17 apr.
- 1 min läsning

2003 invaderade USA Irak på de lösa grunderna att landet hade utvecklat kärnvapen. Men det hittade aldrig några. En spridd teori som har fått fäste säger att det fanns ett helt annat motiv bakom det, nämligen utomjordisk teknologi i form av en stargate, en forntida portal från det sumeriska riket som tillät intergalaktiska resor.




Kommentarer